خدمات

خدمات شرکت پل صنعت فلز

نصب و راه اندازی

گروه نصب و راه اندازی شرکت پل صنعت فلز آماده ارائه کلیه خدمات ذیل در تمام نقاط کشور می باشد
1
نصب تیرهای حمال سوله ، ستون ، عملیات ریل گذاری در انواع انواع چهار پهلو و راه آهنی .
2
ساخت و نصب انواع جرثقیل سقفی و دروازه ای تک پل و دو پل، جرثقیل نیمه دروازه ای، جرثقیل بازویی و جرثقیل ریلی
3
نصب و راه اندازی انواع سیستم برق رسان عرضی و طولی
4
نصب و راه اندازی سیستم کنترل جرثقیل با ریموت کنترل در انواع مختلف دکمه ای و جویستیکی

پشتیبانی قطعات یدکی

شرکت پل صنعت فلز با انجام اقدامات زیربنایی در راستای چشم انداز و ماموریت های خود با محوریت خلق ارزش های برتر، بهترین و کامل ترین خدمات پس از فروش را برای بالابر های فروخته شده گروه مشتریان فراهم نموده است.

در حال حاضر این شرکت ازطریق اعمال مدیریت در تامین تمامی قطعات یدکی اصلی, تاکید بر آموزش کارکنان و ایجاد زیرساختهای لازم بمنظور ارتقاء کیفیت و بهبود مستمر در ارائه خدمات پس از فروش، در راستای افزایش رضایت مشتریان گام برمی دارد.

همچنین بر اساس همکاری های فیمابین با شرکت سامسونگ کره جنوبی و در اختیار داشتن نمایندگی انحصاری واردات و توزیع محصولات این شرکت در ایران، کلیه قطعات یدکی اصلی این برند را وارد و عرضه نموده و در این خصوص با ضمانت حداقل ده سال خدمات پس از فروش و فراهم نمودن کلیه قطعات همواره در کنارو همراه مشتریان خود خواهیم بود.

 
 

گارانتی و خدمات پس از فروش

امروزه مهمترین وظایف شرکت های وارد کننده، ارایه خدمات پس از فروش قوی است امروزه مهمترین وظایف شرکت های وارد کننده، ارایه خدمات پس از فروش قوی است.

با توجه به اهمیت بالای این موضوع، شرکت پل صنعت فلز وظیفه مطلق خود می داند علاوه بر گارانتی محصولات خود, با وارد کردن تمامی قطعات بالابرها، خیال مشتریان خود را از هر گونه حوادث احتمالی راحت کند.

خدمات
یک سال گارانتی برای محصولات شرکت سامسونگ (SAMSUNG) کره جنوبی
خدمات
ضمانت خدمات پس از فروش کلیه محصولات ذکر شده به مدت ده سال

ویژگی های گارانتی ها عبارتند از:

  • سرعت در ارائه خدمات به مشتریان
  • تامین قطعات یدکی مورد نیاز
  • استفاده از قطعات یدکی اصل
  • ارائه خدمات پس از فروش مطلوب بعد از دوره گارانتی
  • انجام تعمیرات بر طبق دقیق ترین اصول علمی و فنی

مشاوره

نمی توان انتظار داشت که همه مدیران در همه سطوح واجد همه دانش ها، بینش ها و مهارت ها باشند لذا ما با مشاوره رایگان در زمینه تخصصی خود آماده همیاری با شما عزیزان هستیم.

مشاوره ما شامل بهترین پیشنهادهایی است که پس از بررسی شرایط توسط مهندسین و متخصصین مجرب و آموزش دیده این مجموعه ارائه میشود تا به کارفرما ها کمک کند پروژه های خود را با هزینه کمتر و بازدهی بهتر انجام دهند.در حال حاضر مجموعه سام افراز محور آماده ارایه خدمات زیر می باشد.

مشاوره برای:

  • انتخاب نوع جرثقیل و نوع وینچ (بالابر)
  • آموزش چگونگی عملکرد دستگاه
  • نوع بهره برداری از جرثقیل های سقفی، دروازه ای، بازویی،انواع جرثقیل های خاص و ..
  • ارائه مشاوره فنی و خدمات آموزشی در زمینه تعمییرات و نگهداری.

تست و بازرسی

جرثقيل ها از جمله وسایل پرکاربرد در صنعت و عملیات عمرانی و صنعتی می باشند که می بایست مشکل یا نقصی نداشته باشند تا بتوان با خیالی آسوده و در ایمنی کامل از آن ها استفاده کرد. جرثقیل ها طی یک دوره زمانی منظم برای حفظ ایمنی بیشتر , تست و بازرسی می شوند. که این بازرسی ها از نظر ایمنی و فنی انجام می شود و تمامی قطعات و تجهیزات جرثقیل با زمان بندی های مختلف تست می شوند. بازرسی از جرثقیل به چندین روش روزانه، ماهانه و سالانه مورد بازرسی قرار می گیرند.

بازرسی ایمنی جرثقیل برای کار فرما و بازرسان از اهمیت بالایی برخوردار است و ادامه کار جرثقیل بستگی به صدور گواهی سلامت جرثقیل دارد.جرثقیلی که فاقد مشکل ایمنی و فنی باشد گواهی سلامت جرثقیل را اخذ می نماید.

گروه تست و بازرسی سام افراز محور آماده ارائه کلیه خدمات تست و بازرسی در تمام نقاط کشور می باشد . بخشی از دستورالعمل های بازرسی جرثقیل ها به همراه دفترچه تست و بازرسی بالابر های سامسونگ در قسمت "دانلود" نیز موجود می باشد.

×